Kelebekl üzüntünüzü kalbimde hissedebiliyorum, bire bir aynı şeyleri yaşadım, geçtiğimiz mayıs ayında tüp bebek denedim ve negatif aldım, negatif aldığım gün çevremde 3 kişinin hamile olduğunu öğrendim hepsi sanki bir olup sözleşmişler gibi gebelik testlerini bana atmışlardı, o gün nasıl üzülüp ağladığımı tarif edemem, neden diye sorguladım durdum ama demek ki nasibimizde yokmuş diye yüreğimi ferahlatmaya çalıştım ama olmadı, herkesten her şeyden uzaklaşma hissim geldi kimseyle görüşmedim, aradan 5-6 ay geçti ve hamile kaldım, düşükle sonuçlandı ama umudum yeşerdi, onca uğraşıp çabalamama rağmen olmayıp bi anda kendiliğinden oldu ve ben tek tüplüyüm onuda not düşeyim çünkü ben hamile kalamam imkansız tüp bebekte bile tutmamıştı diye kendimi yiyip duruyordum, biz dilediğimiz kadar uğraşalım, dilediğimiz kadar kendimizi yoralım, üzülelim yine herşey olacağına varıyormuş onu gördüm lütfen üzme kendini güçlü ol ❤️