Merve0135 7haftalık olacağım yarın ve kasık ağrısı ve idrarımı yaparken vajina içeri çekiliyormuş gibi bir ağrı durumu yaşayan varmı normalmi acaba ?
P12345- Çınarlı ceysu hanıma gidiyoruz gayet güler yüzlü ve çok ilgili bir doktor. Muane350 doğum 9750
P12345- Aslialkan birşey sorucam, doğum ücreti ödüyoruz, ama mesela bi gece kalıcaz diyelim onu ekstra olarak mı ödücez yoksa doğum parasının içindemi bi bilginiz varmı acaba?
Gozde1225 P12345- doğum parasının içerisinde cnm ve doğum yaptığın hastanede gerekli olursa kuvez içinde ekstra para isteyemezler
Gozde1225 Nisa2804 ben egepolde takipliyim öncesinde karatasta idim ikisi de sezeryanda 1 gün tutuyor
busraaslan Nazlii_i doğumunuz oldu mu acaba ben de onur beye gidiyorum 40 hafta doluncaya kadar doğurmazsam sezeryan günü verdi siz konuştunuz mu
Nazlii_i busraaslan yok canım daha doğumuma var 63 gün kaldı 31. Haftamdayım şuanda :) sen kaç haftadasın
busraaslan Nazlii_i benim az kaldı 38+3teyiz 🤲🏻 suni sancı falan demedi de son güne sezeryan yazdı o güne kadar sancım olursa normal dedi suni sancıyla başlatmamasını merak etmiştim
Nazlii_i busraaslan inşallah bebeğinize ve size uygun bir doğum olur. Dualarım sizinle doğum yaparsanız mutlaka yazın tecrübelerinizi merak ettim onur bey doğumda nasıl sakinleştiriyormu rahatmı 😀😀
daryaost Nisa2804 bende yabancıyim ama normal fiyat aliyorlar herkesin gibi 600 tl. şimdi sizin durum nasıl hala aynı mi yuksek mi? sordunuz mu nedeni