Dün arkadaşım doğum yaptı kendi isteği ile sezaryen oldu ama o ağrısı sancısı ağlayışları gözümün önünden gitmiyor normal istiyorum ama günümüz doktorları çok gaddar bazen gerçekten mi sezaryen olması gerektiğini düşündüklerine inanmıyorum inanamıyorum yalan söylüyorlar gibi geliyor. Ben tıp fakültesi takipliyim hani devlette normal doğum şansı daha yüksek diye içimi rahatlatmak istiyorum ama iki gündür o kızın hali gözümün önünden gitmiyor. Mecbur kalınırsa vajinal kesi elbette atılır ama sırf doktorlar normal doğumda daha hızlı olsun diye kesi atılyorsa Buda çok yanlış kadın hakları ihlali resmen onun da zararlarını okuyunca Allahım çıldırasım geliyor yaa iki seçeneğinde ucunda kötü şeyler var. Çok endişeliyim anneler neden sezaryen yada neden normal yapmalıyız sizce, size göre açıklar mısınız. Bu kardeşiniz de tecrübe sahibi olsun mesela doğum seçenekleri epidural vs yazıyorum araştırıp öğrenmek için ama iki gün sonra forumda başka bir terim çıkıyor onu hiç bilmiyorum mesela. 22 haftalığız bu arada