AZRATALHAmoms sağolsun canim ben gebelik şekeri yaptim 50 ml tokluk 174 çıktı dedi yüksek 100 ml yaptıracaz 100 ml ictiktan yarım saat sonra bayıldım çok kötü oldum kendime zor geldim direk hemşire doktor başıma toplandı doktorum dedi birdaha yapmayalim şeker cihaz alnac tokluk ilc bak liste yap ona göre bakalım dedi dikkat eden biriyim hamur işi meyve çok yemem pirinc makarna beyaz ekmek tatlı abur cubur yemem dikkat ediyordum nasil yüksek oldu anlamadım dahliye göt dedi gittim liste verdi ee ben aynısı yapıyorum zaten dedim şuan canım sıkıldı ne yapacam zaten riskim var böbrek büyüme var ,ora erken doğum riski olustuyirmus şaştım kaldım 🥺 oda ağrı yapıyor 17 haftalıkken beri kasılmalarım var birde şeker yüksek diyince şaşırdım kaldım