mysweetbabyy nurefsanakbulut sizde aynı şekilde bu tarz şeyleri yaptırmayı iyi birsey sanmaya devam edin
mysweetbabyy AylaHilal benimde doktorum acibademde perinatolog profesör bende yaptırmak istemiyorum dedim o zaman açlık tokluk balalim varsa çıkar zaten dedi koyun gibi olmak lazım herhalde her şeyi sorgulamadan kabul etmek lazım bu platformda
minikmucizemmmmmm Bende yaptırmıcam şeker yükleme testi. Tarama testlerinide yaptırmayı düşünmüyorum ikiliyi geçtik zaten yaptırmadım. Yalnızca detaylıya girmeyi düşünüyorum. Tetanoz da yaptırmıcam. Tercih meselesi😃
minikmucizemmmmmm mysweetbabyy ☹️ Ben kötü bir anneyim sanırım😅 covid aşısıda olmadım hiç bak ekstra kötüyüm😂
Yarenylmz Anne980 doktorumun önerdiği bütün tarama testlerini ve tahlilleri yaptırdım pişman olacağımı sanmıyorum 🙏🌸 yaptırmayana da saygı duyuyorum bazı doktorlar da önermiyormuş okuduğum kadarıyla