Hiç baklava yemiyorsanız, hiç meyve suyu içmiyorsanız , hiç büyük dilim tatlı yemiyorsanız yaptırmama düşüncenizi anlarım. Evet şeker faydalı bir şey değil, ama bütün bunları tüketmekten hiçbir farkı yok şeker testi dediğimiz testin. Bir kerelik şeker aldı diye bir şey olmaz bebeğinize korkmayın, ama eğer farkedilemeyen hamilelik şekeriniz varsa bu çok tehlikelidir 🌸 Ve bu, öyle 1-2 kez yapılacak açlık glikoz testiyle anlaşılabilecek bir şey değil, hamilelik şekeriniz yok diyebilmek için sizin sürekli yemeklerden sonra önce uyanınca vs düzenli şeker ölçmeniz gerekir , ki bu da mümkün değil. (doğalcı bi sağlık çalışanıyım, her şeye ilaç kullananlardan değilim, ben de yaptırmamayı düşünüyordum, zaten sağlıklı besleniyorum kendim şekerim varmış gibi beslenirim diyordum ama olay bundan çok daha fazlasıymış. Daha detaylı araştırdım ve yaptıracağım inşallah) (ikili üçlü tarama yaptırmadım)