yagmur089 Kizlar aslinda ben Zeynep ismini dusunuyorum sizin kizlarinizin adi ne bana fikir veririmisiniz aceba ne koyabilirim kararsiz kaldim zeynebin yanina bida isim dusunuyorum sizce hangi isim koyabilirim
1mucize yagmur089 bizde Zümra düşünüyoruz Allah’ın izniyle 🌺 Fikir olarakta Zeynep Erva bana çok uyumlu geliyor 🎈
Nurrmerttt- yagmur089 Allah’ın izniyle Amine koyacağım prensesime 🤲🏼🥰🌸 Zeynep Ahu kulağıma çok hoş geldi belki fikir olur 💫
AZRATALHAmoms yagmur089 Zeynep çok güzel isim bizde düşündük en son Azra da karar kıldık. Zeynep Sena olabilir.
1mucize yagmur089 hayırlısı olsun canım adıyla sağlıkla büyüsün inşallah prenses. bizim aile komple Zeynep ismiyle taranmış gibi 😀😇
yagmur089 AZRATALHAmoms ewt oda gzl baaklim ya bi kagida yazip ogluma cektircem bakalim hangisini seceek
yagmur089 Nurrmerttt- bnde amine diye dusundum surekli karar vermiyor insan ya saglikla gelsin inşallah
Karaca_smyyefrkn yagmur089 benim doğumum marta kızım olacak inşallah Zeynep Lina koyacağız cok sevdiğim bir isimdi zaten Zeynep yanına Lina düşündük ☺️
yagmur089 1mucize amin inşallah sizinkjde insallah zeynep gzl isim ya begendim bi turlu karar vermiyor insan isim knusunda
yagmur089 Buse-ozdmr aynn linada cok gzl isim ilkin amine lina olsun diyordum birinci ismi seceyim ikinci kolay dedim Zeynep e karar verdim