Herseyguzelolsun7 Merve2307 çok haklısınız, abartmamam gerekirdi resmen kendimi kaybetmişim. Bir anda aklıma geldi yine yerken baktım hemen bıraktım
pembiktavsan Herseyguzelolsun7 korkmayın millet ananas yiyor aşerip ki o çok daha riskli onda bile bir şey olmadı yazmışlar 🤣 içinizi ferah tutun 🤗
Herseyguzelolsun7 pembiktavsan o da mı riskli 😅 öğrenmiş oldum gerçekten bilmiyordum. Bir liste yok mu tamamen uzak dursak onlardan
pembiktavsan Herseyguzelolsun7 aynen ananas da riskli hatta doğum başlasın diye son haftalarda yiyenler var 🤣🤣🤣 ay liste olmaz mı dolu internette 🤭🤭 kimi abartıyor tabi de abartmadan dikkat etmek lazım 🤗
yanlisanlamaama Herseyguzelolsun7 herşeyin fazlası zarar kararınca yiyin ama herşey de o kadar pamuk ipliğine bağlı değil demişti doktorum. Ben de ıhlamurdan falan korkuyordum dozunda yiyip içtikten sonra hiçbirşey olmaz dedi
Herseyguzelolsun7 yanlisanlamaama dün gece doktoruma da yazdım mesajını sabah gördüm gece geç dönüş yapmış. Hiiiiç bir şeycik olmaz demiş. Tabi ben asla o kadar yemem bir daha, ancak bir iki dal belki
Herseyguzelolsun7 pembiktavsan ben internetten baktım pek mantıklı bir şey bulamadım günlük yediğim şeylerde bile zararlı denilenler var ama sanmıyorum ya. Ananası da kesin yerdim iyi ki söylediniz
pembiktavsan Herseyguzelolsun7 haklısın gerçi her şeye düşük riski yazıyolar saçma sapan. Yine de belli başlı birkaç şey var benim bildiğim biri hurma biri ananas bi de bazı bitki çayları. Bunlar rahmi yumuşatıyormuş herhalde o yüzden önerilmiyor.
Herseyguzelolsun7 pembiktavsan hurma da yedim. Kurutulmuş hurma hem de. Bir bütün kuru Trabzon hurması. Üç hafta kadar oldu. Ay neler neler varmış. Bilmeden hep tüketmişim meğer
pembiktavsan Herseyguzelolsun7 yok kız hurma dediğim Medine hurması 🤣 Trabzon hurmasında sıkıntı yok 🤭
Bade0022 Herseyguzelolsun7 kaç haftalıksın bilmiyorum ama benim başından beri tek yediğim yeşillik tere ve zararlı olduğunu duymadım hiç birşeyde olmadı canını sıkma herşeyin fazlası zarar bir seferlikten birşey olmaz
Bzdmr Herseyguzelolsun7 neden zararliymis😳 32+3 günlük hamileyim haftanın en az 3 günü tere salatası yemisimdir yemeyede devam ediyorum bütün yeşillikleri yiyorum bir sıkıntı yaşamadım
piiremsesinannesiii Herseyguzelolsun7 koz hem hamileliğimden beri her sabah yiyorum kahvaltıda eksik olmaz bizim yeşillik ama zararlı olduğunu bilmiyordum üzülme kötü düşünme