Bende 9 haftalık hamileyim ama bebeğim şuan 7+1′de ayrıca hemotom da var, kalp atışını da henüz duyamadık, doktor 9.haftaya kadr bekleyelim diyor ama hangi haftayı baz almamız gerekiyor bilemedik..Keseyi gördüğümüzde 5.haftaysa şuan 9. haftada olmam gerekiyor, yani ya gelişim geriliği var ya da geç döllenme, kafam çok karıştı, yardımcı olabilecek var mı??