Esra-1 35+2 haftalık olduk fakat doktora gittiğimde bebeğimin 33 haftayla uyumlu olduğunu söyledi doktorum kilosu da 2 kilo Böyle bir durumu yaşayıp sonradan haftasını yakalayan oldumu acaba bol protein beslenmemi söyledi doktorum öyle yapıyorum 4 gündür
Aleynaerayy22 Esra-1 benimde 37. Haftada 36 ile uyumluydu 38 de düzelmişti kilo almıştı bol bol yemeye çalış
Suelifemir Esra-1. Bende aynı sıkıntı var 34 haftalık 31 le uyımlu sadece kilosu öyle inşallah düzelir canım seninkide
sinoli Esra-1 10 gün gerideydi bebeğim, 32.Hafta da 1.750 35.Hafta da 2.200 37.Hafta da 2.900 dü 38+1 doğum yaptım dün 3.100 doğdu çokta takılmayın bence. Bol bol muzla süt takviyesi yapın içebiliyorsanız kefir için mesela ☺️
Esra-1 Aleynaerayy22 Tıka basa yiyorum 4 gündür 2 yumurta 2 muz 2 bardak süt et tavuk kabak çekirdeği daha neler neler Umarım yediklerim fayda eder 😓
Tunahan_rumeysa16 Esra-1 idrarınızda proteğin kaçağı varmi acaba çünkü kaçak olunca yedikleriniz kilo yapmıyor bide tansiyon varsa. Bende ayni problemi yasadim ve bebeğim 35+5 günlük kendi sancimla birden normal dogum ile geldi 2. Gebeliğim di takip amacli yatıyordum hastanede suyum azalmisti kilosuda azdi 2 kilo 40 gram doğdu suan 2 bucuk kilo oldu 21 aralikta dogum yaptim. Hakkınzda hayırlısı olsun canim
Esra-1 @"Tunahan_rumeysa1 Tunahan_rumeysa16 6″#p25798178 Tansiyon sorunum yok ama idrarda protein kaçağı varmı yokmu bi bilgim yok herhangi bi belirtisi varmı onun Plesantanın kan akışına bakıldı kan akışı var besleniyor dedi ama neden böyle oldu bilemedim
Solinamin Tunahan_rumeysa16 canım bende 25 haftaligm protein kaçağım var sizin doğumdan sonra düzeldi mi
Ayse1Yldz- A_syma sadece kilonuz mu az yoksa diğer ölçümleri de küçük mu bizde de var gelişim geriliği noalcak bende bilmiyorum stres yapıyorum iyice
A_syma Esra-1 Karin cevresi 33 diger yerler 34e yakin ama 33un icinde gene canim Tamamen doktorun verdigi tavsiye ve takviyelerle besleniyorum 😊 kismet boyleymis Formda yazilan besinlerde dahil , saglikli besleniyorum. Bebegi besleyen damar daralmis. Ayse1Yldz- Kilo ve gelisim olarak minnak ilerliyoruz. 2 ay 1 hafta geriydi sonra 3 haftaya cikti. Cuma gunude 4 hafta oldu
Suelifemir Esra-1 iyi düşünüm iyi olsun benim ki 1500 grm çok zayıf inşallah alır kiloda erken gerek kalmaz
burcukoksal 33+2 de karın çevresi 31 görünüyordu, pazartesi gidicem eğer ilerleme yoksa sezeryan olacakmışım çünkü öncesinde de 2 hafta geride çıkmıştı sonra 10 güne düştü sonra yine 2 haftaya çıktı. Bakalkm ne olacak hayırlsı😔
Suelifemir burcukoksal hakkımıza hayırlısı olsun ama Allahım kimseyi evladıyla sınamasın zor bu durum
Esra-1 burcukoksal Zor bir durum tabiki Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende salı günü gidip öğrenicem son durumunu
Suelifemir Esra-1 inşallah ben 3 gün oldu öğreneli 2 kızım var ikisde kuveze girdi hiç yanıma gelemdi bu öyle olsun isteniyorum inşallah sağlıklı şekilde doğsun kucama alayım sende aynı şekilde. Canım 🙏🙏🙏
Suelifemir Esra-1 aynen baya az sanki karnım büyümeye başladı inşallah almıştır inşallah doktor yanılmıştır diye dua ediyorum
Mystery76 pheobebuffay canım benimde öyle 32. Hafta kilosu 1500 gr doktor bas ve karın bölgesinin 2 hafta geri olduğunu, kol ve bacak boyunun ise 3 hafta geri olduğunu söyledi kilo almamaya devam ederse 35. Haftada alicam dedi onun dışında 37. Haftaya gelebilirsek 37 de alırız dedi 😑