Sudesu_1 GizemK_1512 insan kanı görünce umudunu yitiriyor gibi ama sonra yeni umutlar yeşermeye başlıyor ☺️
GizemK_1512 Sudesu_1 Öyle oluyor evet 😔 En kısa sürede hepimiz annelik duygusunu sağlıkla mutlulukla tadarız inşallah 🙏🏻🥰
Haticee68 Sudesu_1 geçen hafta gittim doktora degerim 1.2 çıkmıştı simdi tekrar acile gidip vercem bakalım kaç çıkacak canım geç döllenme galiba eğer varsada
Dark_swarm21 ummuhan3 bu testlerde içinde gölge gibi çizgi çıkıyor seninde çıktı mı altından ışığı tutunca
beyza_77 Sgg8 canım negatif maalesef sanırım adet olucam inşallah sen hamilesindir. Benimki psikolojik belirtiler geçti şuanda 🥲
Rabia-b Adetime 4 gün kala kan verdim negatif çıktı sonradan olma ihtimali oluyor mu yoksa bu ay olmaz mı artık kızlar
Haticee68 Sudesu_1 az önce sonuç çıktı kuzum negatif maalesef gene artık moralim sıfır ya yoruldum biran önce olsada artık ilaçlarımı var onlara baslicam
ummuhan3 Dark_swarm21 Valla 5 aydır sürekli test ler alıp para harcadım bu ay 3 tane kalmıştı onları da hallettim suan beklemek zorundayım çok para harcıyorum 🤭