Baby_loading Blt25 Bat 11 Insallah bu ay hepimizin yuzu guler🤲🏼 benim Hic bir belirti Yok acikcasi 🥴 Rabbim buyuk hayirlisi olsun💕
beyza_77 Blt25 Bat 11 Ocak göğüs hassasiyeti üşüme bide bel ağrısı var hafif kasıklarda ağrılar oluyor benimde. Dün test yaptım negatif çıktı 🥲 bu ayda olmadı, sanırım psikolojik belirtiler bunlar
Blt25 beyza_77 bence bekleyin erken test yapmak sadece sizi yorar beklemek zor ama en azından yıpranmazsınız 🙏♥️
GizemK_1512 beyza_77 benimde aynı şekilde belirtilerim oldu , sonrasında test yaptım negatif çıktı 😓😓 neyse pes etmek yok Allah büyük inanıyorum bizde Annelik duygusunu en kısa zamanda yaşıcaz ☺️🙏🏻
Sgg8 beyza_77 Beyza bende de üşüme baş dçnmesi belirtisi var bat 13 bugün erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı sende son durum nedir
beyza_77 Blt25 bı umutla beklediğim için çok sabırsız oluyorum canım çok kötü bişey ama kendime engel olamıyorum test yapmamaya
Baby_loading Muhammedarasannesi silik gordum ama kesin sonuc icin kan varin canim hayirlisi olsun Insallah 🤍
Haticee68 Sudesu_1 benim bat geçeli 48.gun canim geçen hafta kan verdim 1.2 çıkmıştı evdeki testlerde hiçbir şekilde çıkma yoktu bugün sabah test yaptım bu şekilde çıktı [https://www.hizliresim.com/9vztswn carsiya gidip geldim bu şekile geldi https://www.hizliresim.com/4z6d5as
GizemK_1512 Benim bat 11 di ne yazık ki bugün regl oldum çok üzgünüm 🥺😓😔 her seferinde umudum azalıyor gibi hissediyorum. Ama sonunda kavuşacağımı biliyorum güzel evladıma o yüzden denemeye devam 🙏🏻
Sudesu_1 GizemK_1512 insan kanı görünce umudunu yitiriyor gibi ama sonra yeni umutlar yeşermeye başlıyor ☺️
Semihaoyku bat 3 ocaktı dun sabah test yaptım negatıf cıktı bugunde adet belırtılerı var goguslerım acıyo gece terleme oldu bas agrısı var sıvılce cıktı cenemde bakalım beklıyrm
beyza_77 Sgg8 canım negatif maalesef sanırım adet olucam inşallah sen hamilesindir. Benimki psikolojik belirtiler geçti şuanda 🥲
Sudesu_1 Haticee68 nasıl oldu bu iş ki pozitif testin 1 aydan fazla adet olmamışsın dr a gitmemişmiydin testler çıkmasa bile dr da ultrasonda görülür şimdiye
Haticee68 Sudesu_1 geçen hafta gittim doktora degerim 1.2 çıkmıştı simdi tekrar acile gidip vercem bakalım kaç çıkacak canım geç döllenme galiba eğer varsada