zuhaall Ftm124 benimde şekerim çıktı benide diyetisyene gönderdi doktorum diyet yapıyordum ama sonra stresten hep yüksek çıkıyordu sonra yürüyüş yapmaya başladım normal değerlere düşmeye başladı imkanınız varsa sizde yürüyüş yaparsanız dengelemeye çalışabilirsiniz insülin kullanmıyorum ben bu şekilde
Mylifeem @piiremsesinannesiii senin değerlerin bence çok iyi keşke benimde böyle olsa şekerim çok yükseliyoe
piiremsesinannesiii Mylifeem hiç bilmiyorum anlamıyorum canım doktora da yarın gidicem teşekkür ederim inşallah senin de düzelir güzel olur
Maya2022 Ftm124 hiç korkma diyetle düşüyor önce dahiliyeye gidiyorsun sonra diyetisyen sana liste veriyor evet her istediğini yiyemiyorsun ama bebeğimizden önemli degil ama ben doktoruma danistim canım çok isterse yiyorum yürüyüş yapiyorum düşük cikiyo 1 saatlik hep benim sadece acliklar 90 92 94 98 100 114 gibi bir sayida gördüm qma çok şükür suan 2 haftadır 90 94 arası gidiyo
Arzum_87 Bugün bende 75′lik yaptırdım. Aç 96 Yükleme 1 saat sonra 115 Yükleme 2 saat sonra 93 Doktorum acil doğuma girdi gösteremedim. Acaba gebelik şekerim varmı şuan bilmiyorum 🤷🏼♀️ Cuma gidip göstereceğim bakalım. Merak içindeyim..
Maya2022 Arzum_87 senin sadece sabaha laf soyleyebilir hamilelerin 75 üstü olmamasi gerekiyormus ozeldeki doktorum oyle söylüyor ama devlet hastanesi bana 100 e kadar normal dedi 100 den sonra sorun dedi
Meliketarlan Kızlar bi bana bakın benim ki çok mu düşün acaba Açlık: 76 1.saat 98 2.saat 100 3.saat 106 75 gr içmiştim 🤔