Ftm124 Kızlar bugün gebelik şekerim 155 çıktı:( ne önerirsiniz çok tedirginim pazartesi dahiliyeye gidicem
Essraanil Ftm124 benim de 164 çıktı bugüj doktorum tekrar yarın 100 grlık yaptırmamı istedi ben de taktım kafama🥺
Mylifeem @Ftm124 benim 193 çıktı bende çok ağladım insülin istemedim ama sonra düşününce hiç birşey bebeğimden daha önemli değil diye başladım insüline
Aysee6346 Ftm124 inşallah güzel haberler alırsın canını sıkma ve strese hiç girme çünkü stres bile şekeri yükseltiyor
Ftm124 Mervealadag inşallah 2 gündür yemiyorum meyve harıcınde karbonhidrat ve şeker tüketmedim meyveyi de sütle ya da kefirle içiyorum
Essraanil Ftm124 evet canım yaptırdım hepsi normal çıktı sınırların baya altında yarın göstereceğim doktora.
Ftm124 piiremsesinannesiii tüm değerleriniz normal diyor ben 50 lik yaptırmıştım ama deper normal diyorsa sıkıntı yoktur