1humeyra Slaedz 16ci hafta itibariyle her muayenede bakılması gerektiğini söyledi doktorum ve banada 16 da teşhis konuldu progestan başlatıldı ultrasondan ölçüm yapılmadığında alttan ultrason ile bakılıyor 16dan beri ilaç tedavisi ile doğum geciktirilmeye çalışılıyor şuan 32 haftalığız 35e kadar devam edilecek
Slaedz 1humeyra ben progestanı 7/23 haftalar arasında kullandım sonra doktorum kesti Coraspirine başlattı
1humeyra Slaedz kan pıhtılaşmam var, 5-16ya kadar oscopar kullandım eczaneci bilgilendirmedi kanama olduğunda bırakmam gerekiyormuş ben vurmaya devam ettim rahimde kanama yaptı progestana ilk onda başlatıldı eğer faydası olmasaydı 20ci haftada alttan dikiş atılacaktı çok şükür oldu ama bu erken doğum riski çok korkutuyor çünkü gece gündüz fark etmeden bekliyor doktorum
Sevvl Slaedz inşallah dayanırlar ama sanmıyorum benim sancılarım da başladı ciğer geliştirici vurulduk 🥹
Fatmas0790 Sevvl adalat nidicart tarzı bir ilaç vermediler mi sancıları keser diye biliyorum benim çok şükür kasılmalarımı çok azalttı rahim ağzı kapanmış kalınlığı da iyi yinede yatarak devam 30 lara kadar
Sevvl Fatmas0790 en son gittiğimde söyledim herkese ilaç verıyorşarmıs neden vermıyorsunuz diye o ilaçlar bebeğe zararlı ama veyeım dedi adalat verdi 30 mg acile gittim gece doktor dozunu arttırsın doktorun dedi başka bi doktora görünücem sanırım
Mommy61 Sevvl ben de nidicard kullandım bi ara ama kesti doktor ağrım olursa başla yine dedi, progestanı zaten aylardır kullanıyorum doğuma yakın anca keseriz onu dedi
Mommy61 Sevvl bi de sey sorcam yat dinlen dedigi icin kan sulandirici igne verdi mi cok yatan hamilede pihtilasma olurmus
Fatmas0790 Sevvl bende bebeğe bir zararı olmadığını sadece tansiyon ilaçı olduğu için çarpıntı yapıyor
Mommy61 Nidicard için doktorum zararli demedi açikcasi sana sikinti verir ama bebegi zorlamaz dedi , beni gercekten bunaltiyodu ama ates basiyordu, tansiyonum dusuyodu