Arzu3434 Sevvl bende serklajlıyım dün kasılmayla yatış yaptım 20 haftalık bebek zorluyor dedi doktur kafası basıyormuş 30 mm düşmüş bugün kaç oldu bilmiyorum fitil serum yatıyorum bi erken doğumum var 20. Haftada allahım sabır versin dua edin nolur
Sevvl Arzu3434 Allah yardımcın olsun canım çok zor biliyorum benimde zorluyorlar işte vajınamdalar resmen ayağa kalksam doğum yapacakmışım gibi ama o serumlar durduruyor içini ferah tut benim 1 aydır böyle ilerliyor serum iğne
Sevvl ilaydacemiko kısalması ile ilgili değil canım zaten benim bebeklerım asagıya inmiş ben o yüzden asagıda hissediyorum doktorumda normal depil demişti
Bebekdelisi Sevvl canım dur o sevıye ıyı ben 25 basladık 30+0 doğdu sımdı toplanıp gram alcaklar 30 gorur geçer bıle bu değerle acılma varmı
Sevvl Bebekdelisi açılma yok ama sancım var canım dua et sende lohusasın😢 Sancı olmasa korkmam ama bu sancılar açılma yapar mı
Bebekdelisi ilaydacemiko mm düşerse yabında kasılmalar başlarsa vajen altına bebek ınerse rısktır sızın dedıgınız normal olan canım
Bebekdelisi Sevvl yaşam sınırı 28 ama korkma ben yasadım gelırsın allahın ıznı ıle ayaga kalkma ben wc kalktım tek o kadar bu arada 600 gr Doğanlar ve küvezde benımkılerın çaprazında o bıle topladı elhamdulillah
Bebekdelisi Sevvl ritmik canım yapar ayaga kalkma serum ılac bırakma benımde boyleydı bıde endol zamanı var onun fitilini verdılermı dualarımdasın cnm hangı sehırdesın yoğun bakım varmı hastanenın ncıu olarak
Sevvl Bebekdelisi yok canım vermedıler fitil adalat var sadece evet gittiğim hastanede var istanbuldayıö canım sen
EmineDefneGokce Slaedz erken doğum belirtisi olana değil herkese bakılıyor canım doktor bakmıştır kesin
Sevvl Bebekdelisi hangı hastane hangi doktor canım ben Bayrampaşa’datım ama arabamız var gideriz iyi doktorsa