Bussuusu merhabalar. Biz de öğrenince 3 ay endişelenip karar veremedik. En son Gazi üniversitesinde ameliyat olduk ve çok rahat geçti. Sonuçları henüz görmedik fakat ameliyatın kolay olduğunu söyleyebilirim. Hiç ağrı sızı olmadı. 1 haftaya da toparlanmıştı. Başta hafif şişlik oldu ama buz koyunca toparladı.
İnsan olumsuz yorumları okudukça içine kuşku düşüyor bu süreçte ama doktorunuz ne derse onu dinleyin. Varikosel bir noktada ameliyat edilmediğinde testis dokusunu da bozmaya başlıyor çünkü. Muayenede bu durumu da değerlendiriyor doktorlar.