Fdmfyz yenemiyorum 36. Haftamın sonlarına geldim 2 aydır bu illet var bıktım . Resmen günlük yaşantımı bay etkiliyor. Devamlı sulu sarı akıntı bazende beyaz kremsi 2 kere fitil 1 kere hap tedavisi yaptık geçiyor 1 hafta 10 gün sonra eskisinden beter başlıyor en son 3 gün önce zalain fitil verdi dün gece attım bugün akşamdan beri inanılmaz topak topak attırıyor şaşırdım baya diğer fitiller de hiç öyle olmamıştı. Hatta dedim işe yaramadı herhalde akşama kadar hiçbişe akıtmamıştı çünkü umarım bu iyi gelir