Fdmfyz walla kuşum hamileliğimden beri bu İllet var ne fitiller kremler kullandım hapta kullandım yok aşırı tatlı bi kaşıntı yanma var yeri geldi iç çamaşırsız yatıyordum yine yok sirke de kullandım anlık sadece geçiriyor 38+1 haftalığım hala var eşimle ilişkiye bile girmeye korkuyorum ki zaten afedersin gram zevk değil acı veriyor sadece doğumda gider inş tek umudum