Esra-1 hem Pendikte hem Gebze de bende ateşim var diye gittim acildekiler imza istedi ondan gidince beni içeri almadı covid olabilirsin sana bakamam dedi başka hastaneye git dedi ateşim çok olunca eşim ısrar etti oda size bir şey olsa bir şey olmaz ama bana bir şey olursa hastalarım doktorsuz kalır dedi 😑