Mervesultan normal doğumu destekleyen bir doktor ben çok memnunum 5 aydır gidiyorum. Daha önce erkek doktora gitmemiştim tavsiye üzerine gittim iyiki diyorum ben 2 doktor değiştirdim yüzyılda kadın doktora tövbe ettim daha ilgisiz ve doğum anında naz çekmediklerini düşünüyorum kadın doktorların, siz yinede araştırın tabiki..