Zeynebim26 Cennetkpln benim karın şeklim kız gibiydi ama erkek olduğunu öğrendik yani onlara takılma canım sağlıkla gelsinler
minikmucizemmmmmm Cennetkpln 16 haftalığım karnım tek taraflı şiş kendim fark ediyorum sadece sağ taraf şiş veya oğluş yaramaz tek tarafı şişiriyo. Bu 12-13. haftadan beri böyle
Ftmcgdms Cennetkpln öne doğru sivriliyor arkadan gören hamile olduğumu anlamıyor sadece öne doğru genişledi ☺️
Esiraa Milletin bebesi kasıkta durur benim ki miğdemden balık gibi ağzımdan doğurucam galiba herkesin karnı var benim miğdem 😅😅😅 26 haftadayız
Bellabells Esiraa benim ilk gebelikte de mideye doğru büyüdü karnım kasık bölgesinde yoktu şişlik. Bu gebeliğimde de öyle.ikisi de erkek.
Mustafayigitvebeytugannesi Cennetkpln Benim bu üçüncü oğlum olcak ilk ikisinde sadece karnım top gibiydi. Bunda popom basenlerim karnım hep büyüdü valla sistim resmen 23 haftalığım daha. Ama iştahım da yok öyle 😊
irembasoglu37 Cennetkpln ben 17+3üm karnım ortada toplanmış oğluşum durmuyor bir de 😂 1 hafta öncesine kadar karnım neden çıkmıyor ya diye yakınırken şimdi gören hemen diyor hamile misin diye
tubimom irembasoglu37 bir benimki mi aşağıda ya sağ tarafimda bir kıpırtı var hep bende 16 haftaligim 😀
Minis122 Deletedmom_116 benimde sagda duruyor oglum tekmelwri herdeyini sagda hissediyorum saglik ocagina gittim oda sagda durdugunu söyledi