Eliftrsk ben devlet hastanesine gidiyorum doktor çok etkilemez diyor , hatta kalp damar cerrahisine gittim doppler ultrason ile bakıldı ana damarlar açık kan akışı iyi olduğundan normal doğumu etkilemez dedi oda , zaten bı zaman sonra geçti mesela önce bacaklarımda vardı şimdi baya duzeldiler , vajinamda ki ağrı gitti (39 haftadayim ) sizin haftalarinizda çok kafama takmıştım ama şuan varisler geriledi gibi