Gulay92 ben 2 ay önce yaptırdım sizden ricam lütfen kendinizi sıkmayın normal kalçadan iğne yapılıyormuş gibi ağrı hissetmiyorsunuz fakat iğneyle girince lütfen derin nefes almayın ve ayaklarını kıpratmayın bebeğiniz hareket edip iğneyle girilen yere yaklaşmasın beni uyarmadı Dr derin nefes alınca kızdı