Gizem3544 kromozomal bir hastaligi vardi bebegimin %100 netlessin diye yaptirdim gectigimiz mart ayinda. İyi bir doktor yaptiginda risk cok cok cok az. Yani normal gebelikte hicbir sey yapmazken olusabilecek riskler kadar. Enfeksiyon icin zaten antibiyotik veriyorlar ya da hemen islem sonrasi antibiyotikli igne yapiyorlar. Dusuk riski icin de 2-3 gun kendinize dikkat ederseniz sorun olmuyor. Ben yatip dinlenmistim 2-3 gun, 10-15 dkdan fazla ayakta durmamaniz gerekiyor vs. Zaten ignenin girdigi delik 2 gun icinde kapaniyormus sonrasinda da herhangi bir risk kalmiyor zaten. İslem de cok kolay bir islem 2 dk falan surdu sanirim. Agrisiz acisiz sadece gidiklanma hissetmistim igne girerken. Ultrasonda bebege bakarak yapiliyor zaten bebegin olmadigi taraftan giriyorlar igneyle islem bitene kadar da ultrasonla izliyorlar. Yaptirmaniz gerekiyorsa iyi bir doktor bulup yaptirin. Normal kadin dogumcular da yapiyor bu islemi ama ben perinatolog olmasina dikkat etmistim.