bendiyebiriii tazecikannee 104🧿 benim de Nisan nasipse🥲 muhtemelen sezeryan olacağından bu kadar kalmamıştır da bakalım hayırlısı. Siz kaç haftalıksınız
bendiyebiriii tazecikannee tabi 26 haftalıksınız🤦🏻♀️ sabah sabah uykudan algılayamadım başta pardon😅
bendiyebiriii tazecikannee 25+1 bizde🐻 cinsiyetiniz ne? Ne zaman kontrole gittiniz acaba? Ya sorma nedenimi açıklayayım size. Bana 21+2 de 420 gram dediler. 24+5te ise 873. Bu kadar zamanda bu kadar büyür mü? Bir de çok mu kilolu anlamadım. Şeker de çıkmadı zaten ama kafamı bir kurcaladı açıkçası
Aycn-75 tazecikannee Merhaba yorumu tesadüf gördüm bunu deneyin çok çok iyi geliyor ben 32. Haftama giricem çok rahatım ağrıdıkça yapıyorum egzersizi çok iyi uyuyorum
tazecikannee bendiyebiriii kızım olacak inşallah en son 23 te gittim 480 gram dedi henüz daha gitmedim sıkıntı olacağını sanmıyorum kafanıza takmayın
mmiraclee bendiyebiriii 20+1 prensesim 370gr dedi doktor 25+1 950 gr 27+0 1150 28+2 1380 gr yani hızlı kilo almaya başlıyorlar
bendiyebiriii tazecikannee Ne zor ne karışık duygular.. Allahım annemi gerçekten şimdi anlıyorum. Hayırlısıyla bir sağlıklı doğsalardı
Nurten2610 Hawacnts bende oyke canım senin bebeğin hareketleri nasıl benimki maşallah çok çok hareketli erken gelicek diye korkuyorum
beybito27 tazecikannee 26 gün kaldı 🥺 hem heyecanlıyım hem korkuyorum hem aşırı mutluyum. Bilmiyorum bekliyoruz kızımı 🤤
2prensesannes Hazal63 benim de 73 gün var bebek kanal pozisyonu almis dedi sezeryan doğum 21 martti 10 martta çekildi sanmiyomda şubat sonu yada mart ilk haftasi dogacak gibi 2 hafta onde gidiyo dedi 30 haftaday
Eymnftm Hazal63 canım, kanala kacinci haftada inmiş oluyor, ben şuan 36haftaligimda doktorlar bişey demedi hiç bende sormadım inmismidir acaba sürekli kramplar vede aşağıda ağrılar oluyor
hayallliiim Eldgrn bizim kızlar 40. Haftayı görecekmi bakalım bana 38 der demez gelecek gibi geliyor🤣