guzelanne01_ Mervebslms hayırlı sağlıklı doğsun inşallah Canım doğumdada bizlere dua et bizlerde hayırlı sağlıklı kucağımıza alalım inşallah
Lizbonn Mervebslms Ay hayırlısıyla kucağımıza alalım canım benim de yatışım yapıldı bakalım 🙏🏼 suyun sancın ne durumda ?
Zeynepp__ Mervebslms Rabbım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip eylesin inşallah canım çok geçmiş olsun şimdiden 🌸
Tatlimm Kac cm ile yatis yapildi acaba benimde sancilarim var yaa insallah meryem annemizin dogumundan olsun dogumun
Mervebslms Lizbonn suyum gelmedi canım sancım da daha o kadar kuvvetli ağrılı hissetmiyorum 🧿🤲 sen nasılsın
havva_karabiber Mervebslms kaç cm açılman var acaba bende dün açılma başlamış dedi doktor sancıda var dedi ama hala hissetmiyorum belim ve ön kısmım çok ağrıyo dünden beri ama hissettiğim bir sancı yok
Mervebslms havva_karabiber benim yaklasik 1 bucuk hafta önce ikk sancılarım baslamisti 1 2 cm ile yatış olmadi suyum da gelmemisti. Şimdi 3 cm ile yatış yapıldı 5cm oldu bekliyoruz bakalım 🤲🐣