35+2 den selamlar 🙋😂 da saat 4ü geçmiş gram uyku yok uyuyamadikca dakika da bir tuvalet demekki yalnız değilim bana da hiç normal gelmiyor uyuyamamak halbuki ben gündüzleri de uyuyan biri değilim mesela dün 3 saatlik uyku ile geçirdim tüm günü ne yapacağız aslında bebislerimiz dünyaya gelmeden uykumuzu alsak tadını çıkarsak ya 😌