Asilim-oglum Hanımlar benim gibi geceleyin uykusuzluk çekenleriniz varmı bu normal mi acaba bazi geceler hep böyleyim ne yapmam lazım ne kullanmam lazım uykusuzluk için yardım edin lütfenn
Mustafayigitvebeytugannesi Asilim-oglum Bende doğumdan korkuyorum o yüzden günlerdir uyuyamıyorum birde kafama bişey taktiğim zamanlar uyuyamıyorum daha 23 haftalığım oysa 😀
Bluesky-mom Asilim-oglum 37+3 üm. Bende geceleri uyuyamamaya başladım bir sağ bir sol dönüyorum yok olmuyor sıcak basıyor burnum tıkanıyor nefes darlığı oluyor 😞
Sinemozy Asilim-oglum 32. haftadayız sağa dönüyorum yok sola dönüyorum yok bel sırt ağrısı mafediyo oğluşum döndüğü için baskıdan sürekli lavabo ihtiyacı oluyor mide yanmam var bulantı kusmam var zaman geçmiyo gibi sanki 🙈😂
Asilim-oglum Mustafayigitvebeytugannesi allah yardımcınız olsun korkmayın lütfen içinizi ferah tutun 😊bende daha 17.haftamdayım ilk zamanlar böyle bişey yoktu yeni başladı bu uykusuzluk sorunu bende anormal bir durumudur diye endişeleniyorum,çok da huzursuz oluyorum
Mustafayigitvebeytugannesi Asilim-oglum endişelenme canım. Bu benim üçüncü gebelik ilerleyen zamanlarda daha da uykusuz kalacaksın. Sanırım bebek doğmadan anneyi uykusuzluğa alıştıriyor 😊
aogoya Asilim-oglum gün içinde uyumayın ki gece uyuyabilesiniz çünkü haftanız daha çok erken uyumamak için 30a gelince uyuyamayacaksınız ztn o yüzden şimdi uykunuzu iyişiice alın keyfini çıkarın 🥹🥰
Asilim-oglum Bluesky-mom Allah yardımcınız olsun inşallah bende bazı geceler huzursuz olduğumdan yatamıyorum sağa sola döndüğüm zaman batmalar oluyor rahatsz oluyorum uykuya da dalamyorum
aogoya Bluesky-mom maşallah ne güzeeeeeeel çok az kalmış bebeğinize kavuşmaya birde o tarafından bakın 🥰 Allah yardımcınız olsun hepsi geçecek ama 🌸
Asilim-oglum aogoya haklısınız da işte elimde olan bişey degil uyumadığım için de çok huzursuz oluyorum ,gün içerisinde hiç uyumuyorum zaten alışacam artık
SsSonguS Demek ki sadece ben de değilmiş yA ben de böyleyim🥺 gündüz uyuyor musunuz hanımlar? Yani gece geç yatıp sabah erken kalkabiliyor musunuz? Eşimle bile aramızda sorun bu benim gece geç yatmalarım 🤭
Asilim-oglum SsSonguS bende öyleyim eşim çoğu zaman kızar niye yatmıyorsun diye ama ben daha yolun çok başındayım şimdi böyleysem sonra ki haftaları düşünemiyorum
Ftma-ozknr Sinemozy benımde mıdem cok yanıyor doktor lansor yazdı 2 gündür dünya varmış dıyorım cıdden kesıldı ne guzel yanmalarım
Esracnplt Sinemozy aynı haftadayız ben de ilk aylarda hiç kusmamıştım bu 2 haftadır çok mide sorunu yaşıyorum 😕 Allah sonumuzu hayretsin
Aselsmoms Asilim-oglum bazen sebepsiz uyuyamıyordum ama artık sebebim sürekli tuvalete kalkmak🥴 35+5 🥲
Ftma-ozknr İlk aylar bulantılardan uyuyuyamıyordum sonra cok rahatlamıstım sımdı 1 aydır agırlastım ve tuvaletımden hıc uyuyamıyorum bide calısıyorum okdar zor gelıyor kı gecelerı hep ayaktayım kendı kendıme dıyorum bebiş uykusuz gecelere hazırlıyor benı
Sinemozy Ftma-ozknr son 1 haftadır var maden suyu ve soğuk süt iyi geliyor da oğlum sağolsun gece durmayıp ayaklarıyla yukarı yukarı vurdukça midem bulanıyo kusmam var diye içemedim henüz