busrabay1_0 canım hiç bir yan etkisi yok ben 4 tane ceviz zarını kaynatıp ben ılık bir şekilde içiyordum şeker felan atmadan sonra o ceviz zarını birdaha kaynatiyordum tabi aşırı fokur fokur değil birkere kaynadimi kapatıp cezvede bekliyordu ılıyınca bardağa katıp iciyordum kaynatmadan da kaynayan suyu katıp biraz bekliyordum o nu aynı şekilde iciyordum