AdinsMom [silindi] ya ilallah ettim reklamdan reklam gelince arka plandan uygulamayı silip bi daha açıyorum ben
guzelanne01_ NaimeYilmaz benimde ios 25 saniye değil kapatmak resmen 1 dakikayı alıyor görüntü kaydıda atabilirim Aşırı sık çıkıyor daha öncede olmuştu düzeldi şimdi yine oldu Bende rahatsız oluyorum ama önemsememeye çalışıyorum
Buse-ozdmr Çok kotu bugun kullanılmaz hale geldi uygulama 2 dakıkaya bır resmen reklam hiç birsey okuyamıyorum ne zaman düzelecek acaba sureklı trend yol renklamı oyun reklamı cıkıyor