Babykalamar Buse-ozdmr benim ödum koptu valla iki gun once yasayinca kriz fln geciriyor sandim bidaha yapmadi kerata🤣
Bilgelihayat mervesu12 evet benimde oluyor, kısacık süren bir sallantı gibi dimi ? ☺️ Bende yaşadığım için anlıyorum, ama nasıl anlatılır bilemiyorum. Ve hıçkırık değil, hıçkırık kalp atışı gibi ritmik atıyor.
Bebegimizolsun Buse-ozdmr hahaha yok kız hiç olmadı 😂 bizimki elimizi koyunca kımıldamıyor elimiz olmayınca çok güzel hareket ediyor elimizi koyduğumuz an donuyor
Buse-ozdmr Bebegimizolsun hep öyle oluyor cidden ozellikle birisine aaa bak tekme atıyor dokun dıyınce ınat gıbı hiç bir tepkı vermıyor 😂
Nisa04 Babykalamar ayy Allah razı olsun valla aydinlandim 😂bizimki de hep hickiriyor ikinci gebeliğim bu titremeyi geçen uyurken hissettim ne oluyor diye yerimden zipladim bide bugün yaşadım.vay çılgınca kaparan pankek hele neler yapıyormuş 😂😂
Buse-ozdmr mervesu12 mutlaka yasarsın dogum yapana kadar bende bu haftalarda artık anladım hıçkırdığını daha once yoktu 33 haftalığım😂