Cicek1 Pıhtılaşma varsa da doktorlar genelde hamileliğini öğrenince iğneye başlatıyor. Sen yine de yeniden hamile kalmadan bir kadın Doğum doktoruna git. Belki öncesinde bir önlem alır. Ben de gitmiştim ama hamile kalınca dediler. Hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez doktora gittim iğneye başlattı