Bebegimizolsun amin inşallah kuzum. Aynen zaman çok çabuk geçiyor daha dün gibiydi senin miniginij haberini aldigimiz gün. Ben de psikolijimi bir fahaki aya endekslemistim. Erken gebelik testi yapmistim negatif çıkmıştı gecikmemin 3.gunu sancilarim da baslamisti dedim tamam adet olacam inşallah çabuk gelir de süreç uzamaz dedim. 6.gün du hala olmatikca kaset test yaptim oylesine aksam eczaneden alip 2 dk icinde cizgi cikti tabi ben sok