Marly21 Feden 6+3 mede bulantılsrı beni mahvediyor şuan yazarken bile bulanıyor napcam bilmiyorum hiçbir şey yapasım yok 2 yaş 4 aylık oğlum var onunla bile ilgilenemiyorum çok vicdan çekiyorum 😕
Nuurrr Bizde 5+4 olduk ama midem bulantım yok ve keseyi gördük . 2 hafta sonra kalp atışları için gidicez 😍🤭
miniklerinannesii00 Can-44 benim 6+1 tüp bebekle oldu. Kahverengi lekenmem oldu benimde hala da arada oluyor hemşirem normal dedi kahverengiyse korkmayın kırmızı lekeden korkun dedi
Feden miniklerinannesii00 doktorum da bana kahverengi için kendini yorma dedi kırmızı olursa hasteneye gel dedi
Beyzanurr53 miniklerinannesii00 bende aynı çok nadir mide bulantım var çok fazla halsizlik yorgunluk var çok tuvalete çıkıyorum
miniklerinannesii00 Nuurrr tavuk gibi erkenden yatıyorum yaa 😅 mide bulantısı yok biraz tedirgin oluyorum herkeste olmayabilirmiş
Feden miniklerinannesii00 bende de çok az var bazılarında hiç olmadan süreç devam ediyormuş bünyeye göre değişiyordur