Edafmo ince yelek yerine kalın yelek almanızı tavsiye ederim . Sezeryan olursanız bir üşüme alıyor o çok iyi geliyor. Çoraplarınızı da uzun alın .Sabahlık da alabilirsiniz yanınıza süt sağma makinası almanızı tavsiye ederim çünkü bazen göğüs ucu olmuyor onunla çıkarması kolay oluyor. Yada masaj yapıp süt gelmesini sağlıyor sizi rahatlatıyor. Biberon da alın bence sütünüz gelmez ise sarılık olmasından ise mama verilebilir. Mama almanıza gerek yok özel hastahaneler veriyor . Benim bebeğim aç doğmuştu ve direk beslenmesi gerekti hemen biberon istemişti hastahane emzik vb şeye gerek yok çünkü zaten uyuyor sürekli. Bez sayınız da az çünkü çok fazla tuvalete çıkabiliyorlar. Çıkarken için ayrı almanıza gerek yok kıyafet geldiğiniz kıyafetle çıkarsınız ben elbise giymiştim çıkarkende onunla çıktım çünkü ağrınız olabiliyor doğum şeklinize göre onun için kıyafet çok umurunuzda olmuyor