Nedime54 Bussy_ ben kısa süre sonra işe dönmek zorunda olduğum için aldım iş olmasa bile sütüm olursa sağıp dolaba koyarım hastalık olur bişey olur bebeğim sütsüz kalmasın diye düşündüm
Nedime54 Bussy_ ben elektrikli aldım kiwi ninkini yorumları güzeldi umarım güzeldir fiyatı diğer elektrikli pompalara göre daha uygun
Nedime54 Edafmo ben ikisini de koydum bir tane emzirme sütyeni 2 tane emzirme atleti 2 tane de normal atlet koydum lohusayken çok terlemişti arkadaşlarım onlarda öyle gördüğüm için
Bebekliannee Edafmo 10 tane bez az bence. Çünkü belli olmuyor 2 gece kalırsan çok sık yapıyor yenidoğan bebek.
Bebekliannee Edafmo benden sana tavsiye . Çay kaşığı da al yanına. Oldu ki bebek memeyi tutmadı emmesi sağıp o kaşıkla verebilirsin .
2023bebegim Edafmo gayet makul şeyler hazırladın canım ben bunlara ek alt açma bezi kolonya tuvalet kağıdı havlu kağıt zemzem suyu birde Şubat ayında doğum yapacağım için kalın bir hırka
Edafmo 2023bebegim hırka benim de aklıma gelmişti ama hastaneler çok sıcsk oluyormuş o yüzden vazgeçtim ondan
Plnpars Edafmo ıslak mendil yerine e bebekte bebek pamuğu var ıslatıp altını onla silin ıslak mendil cildine zarar veriyor yenidoğan doneminde
Emomm Edafmo sütyen yerine atlet daha rahat bence. Hatta yedekli koyun. Ben 5 de doğum yaptım sabah. Akşam 7 de çıktım hastaneden. O saate kadar 4 kere falan atlet değiştirdim. 3 kere üstümü değiştirmiştim. Çok terliyor insan
Edafmo 2Meyve- bebekte meme reddi olmaması için kullanılıyor. Şimdi tam tarif edemedim ama Google a yazınca çıkar🥰
Emomm Edafmo kaşık biberon ekleyin bence. Çay kaşığıyla zor olur al ver. Ama biberon daha pratik. Hem anne memesinde olduğu gibi yavaş geldiği için çocukta meme reddi de yapmıyor. E bebekten almıştım ben internet sitesinden. Çok uygun fiyatıda
Bebekliannee Edafmo kaşık biberin kaşık kısmı biraz kalın. Yeni doğan o kadar ağzını açmaz . Siz bilirsiniz
2023bebegim Edafmo ben doğuya geldim bu doğumda şansım doğuda doğum yapmakmis buralar batıya göre soğuk onun için ben aldım