Brck0303 3babyannesy aynı şeyi bugün kaç oldu bnde yaşıyorum daha önce de oldu böyle 3 4 defa ama düzelmişti bugün de var
Esmeh 3babyannesy bende giriş yapıyorum sonra uygulamadan çıktıktan sonra tekrar giriyorum bakıyorum hesaptan çıkılmış bu neden oluyor her seferinde tekrardan giriş yapmak zorunda kalıyorum bilgisi olan var mı
Sellmaseellma 3babyannesy bendede aynısı oluyor ekranı kapatmadan direk telefonun ana menüsüne dönüp tekrar uygulama sayfasına giriyorum kaldığım yerden devam ediyorum