[silindi] Bu benim düşüncem Herkezin düşüncesine saygı duyuyorum saygı duyulmasını istiyorum,Sondaki sorduğunuz soruya cevap dahi vermek istiyorum Günah derecesini aldırmanın tartışmak dahi istemiyorum Bebeğine sağlıklı diyip melek olarak doğanlarıda gördüm ,Bu Allahın verdiğini tartışmak olur İyi günlerr…