Merhaba bende 6 haftalıkken doktorumuz 3 hafta sonra gel,ikili tarama testi yapacağız dedi. İnternette okuduğum bilgilere göre 11-13 haftalarda bu test yapılıyormuş. Aslında doktorum 9 haftalıkken çağırdı ama ben haftaya randevumu aldım 10+2’yken yani. Erken gittiğim için yapılmama gibi bir şey olabilir mi ki..