Nurci biz de 27+3üz.
Bebek bezi, ıslak mendil, pişik kremi, şampuan, küvet, 1takım alt üst yenidoğan kıyafat ve çanta dışında hiçbir şey almadım. (Allah korusun erken falan olursa diye o da)
Eşimin tayini yüzünden Sivastayız. İkimizin aileleri de Antalyada. Orda doğum yapacağım. Aralık sonu gibi yola çıkarız, taşımak istemiyorum burdan.
Ama annem baya bişey aldı (beşik,araba,kıyafet,yorgan,battaniye,kundak vs) . Kaynanamda beni bekliyo alışveriş için; biraz da o bişeyler alacak.