Binnur-cam Zehra231 bende serklajlıyım canım erken doğum riski ile her zaman tetikteyiz biraz ondan galiba .. Sağlıkla gelsin yavrular 🤲
zeynepaylaipek Binnur-cam doğumdan sonra süt inince tekrar o sertlesme başlıyor dolgunlasiyor. Normalde bedenim 75 80. Kendime 105 numara almışım kizimdayken üç sene sonra görünce şok olmuştum 🙂
Binnur-cam zeynepaylaipek ilk gebeliğim tecrübesizim bilmiyodum sayenizde öğrenmiş oldum 🙏 teşekkürler