Buketterenn Merhaba ben 11 haftalık ikiz gebeyim doktorum ikizlerde erken doğum riskine karşı tedbir amaçlı dikiş atmayı önerdi ama bazı yerlerde de çoğul gebelikte serklajın yapılmayacağı söyleniyor çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz lütfen🙏
tugbacns Buketterenn serklaj olan var ikizlerde de. Bende de yok dikiş 30. Haftadayım. Daha önce kaybınız falan mı vardı acaba o yüzden mi önerdi doktorunuz
Ozcankbra Buketterenn ben 22 haftalıkken acil serklaj oldum rahimde açılmam yoktu ama kısalmam vardı ve iyi ki olmuşum diyorum doktorum da diyor iyi ki yapmışız gibi bence yararlı bir işlem internette araştırdığımda ikiz gebeye etkisi yok diyorlar ama bence kesinlikle etkisi var suan 33 haftalık gebeyim haftaya zorunlu sezeryan olucam o da tek yumurta ikizi ve sıkıntılarımız var diye çok sükür serklajla alakalı hiç sıkıntımız olmadı ve hala faydasını görüyorum ☺️
myangelson Buketterenn her ikiz gebelige yapılmıyor ama rahim agzin vs kısalıyorsa ya da kayıp öykülerin varsa yapılıyor burada çok var öyle ikiz gebelikte de serklaj. Ama benim görümcem de 7 yıl sonra hamile kalmış 4. Tüp bebek denemesinde hamile kalabilmiş sadece ona dikiş atılmamış mesela 36. Haftada da almışlar
Buketterenn tugbacns kaybım yoktu ama tüp bebekle hamile kaldım ben çok uğraştık doktorumda oyüzden her tedbiri almak istiyor
Buketterenn Ozcankbra çok teşekkür ederim cevabınız için içimi rahatlattınız gerçekten inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥲
symabskrt Buketterenn benimde tüp bebek ikiz ilk başta rahim ağzı kısaydı Progestan hap ve proluton Depot vuruldum 14.haftaya kadar uzadı gerek kalmadı uzamasaydi dikiş atilcakti 16 haftam bitti çok sukur
tugbacns Buketterenn anladımm o zaman vardır doktorunuzun bir bildiği. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Buketterenn myangelson benim doktorum çok garantici sanırım bide sırf bu yaz benim 3 arkadaşım 5 aylık bebeklerini kaybettiler erken doğumdan onlarıda görünce çok etkilendim heralde
myangelson Buketterenn bence daha iyi garantici olması ya zaten çok kolay bir işlem bana da yapıldı 2 kere zorlanmıyor hele önlem amaçlı yapilanlarda daha kolay 🙏🏻
Zerenella Buketterenn evet daha evvel kayıplarım var en son su kaybı ile 17 de kaybettim açılmam yetmezliğim vs yoktu ama bu sefer önlem amaçlı yapacağım diyor
Buketterenn myangelson çok teşekkür ederim yardımınız için korkuyordum bende inşallah benimkide sizin gibi kolay geçer 💐
myangelson Buketterenn ne demek rica ederim başka sormak istediğin varsa cevaplarım 🌸 inşallah Allah yardımcın olsun 🤍