Sarem canım zaten çoğu doktor önemsemiyor hatta doktorum bana bir çok kadın adet oldum sabırlın kimyasal gebelik yaşıyor bu o kadar normal demişti ama ben Peşini bırakmadım başka bir doktora gittim durumu anlattım hemen muayene oldum birde rahim filmi çekildim sende ihmal etme doktorlara bakma en azından kafan rahat etsin