Sarem benimde ilk gebeliğim sağlıksız gelişti değerler tam iki katı artmadı 7 haftalıkkende kendiliğinden sonlandı, daha sonra kimyasal yaşadım değerim 40 a çıkmıştı adet ile sonlandı tabi bu süreçler 1 sene oldu aralarda tekrar kimyasal yaşadığımı düşünüyorum ama test yaptırmadım belirtilerçok fazlaydı ama ader oluyodum sonra aşılama yapıldı tutmadı bir sonraki ayda kendiliğinden kaldım demekki zamanı varmış bizim çabalarımız boşaymış savret ve bekle canım