irem-52 Teşekkür ederim canım, amin inşallah 🥰🙏 eğer biliyorsanız doktorun mail adresi ve telefon numarası isteniyor. Ben bilmediğim için kendi mail adresim ile telefonumu vermiştim. Hem bana hem doktoruma mail olarak raporu gönderdiler. Sanıyorum onlarda doktorların iletişim bilgileri bulunuyor ya da hastaneden falan öğreniyorlar. Cinsiyeti rapora yazmak yasak olduğu için doktoru arayıp söylüyorlarmış doktorum da beni aradı o şekilde cinsiyeti de öğrenmiş oldum ☺️