Minikbalpetegim Kızlar selam devlet hastanesi takipli olduğum için doktorun iletişim bilgileri yerine kendi bilgilerimi vermiştim az önce test sonucum geldi. Çarşamba günü doktor kontrolüm var ama çok merak ediyorum anlayan varsa bakabilir mi sonucuma 🙏
irem-52 Minikbalpetegim ben de bu testi verdim aynı yere sonucumuzu bekliyoruz.Cinsiyet öğrenildiğini bilmiyodum çok heyecanlandım şimdi. Sağlıklı sonuçlar alalım hepimiz inşallah. Sonucunuz kaç gün sonra çıktı
Minikbalpetegim Minekorkmaz evet bende öyle düşündüm de insan yine de doktorla görüşmeden emin olamıyor 🤷🏻♀️😄
Minikbalpetegim busegv çok şükür 🙏 cinsiyeti de doktora söylüyorlarmış o bizi arayıp söylüyormuş sizin de öyle mi oldu
busegv Minikbalpetegim bende burada bu şekilde okudum fakat bize söylemediler. Doktora söylüyormuşsunuz dedim hayır artık yasaklandı söyleyemiyoruz demişti.
mine3444 Minikbalpetegim şükür temiz. Benim de böyle çıktı. Doktoru aradım kız olacak dedi. Hadi sen de ara doktorunu
Minikbalpetegim mine3444 çok şükür valla kaç gündür kalbim ağzımdaydı. Allah herkese güzel sonuçlar almayı nasip etsin. Ben doktoru arayamıyorum canım devlet hastanesinde olduğu için bende numarası yok ancak o beni ararsa öğrenebilirim. Ya da çarşamba kontrole gittiğimde artık ama çok merak ediyorum ya keşke arasa 😄🤷🏻♀️
Prensesdiana @Didemcann genetik doktorum fetal DNA testinde sadece kromozomsal bozuklar çıkar demişti genetik için amniyosentez yapılması lazım
Minikbalpetegim busegv aaa ben sorduğumda rapora yazmayı yasakladı sağlık bakanlığı, doktorunuzla paylaşılıyor sadece isterseniz ondan öğrenebilirsiniz demişlerdi. Kime inanacağımızı şaşırdık. Kendi çocuğumuzun cinsiyetini bile öğrenemiyoruz 🤷🏻♀️
mine3444 busegv Genoks firmasına yaptırdim. Rapora yasak diye yazilmadi ama doktora söylediler öyle öğrendim. Bu hakkınız ama. Sonuçta evet sağlık için yaptırıyoruz bir sıkıntı var mı diye ama cinsiyet bonusu. Doktora baskı kurun öğrensin arasın firmayi
busegv mine3444 yok ben şuan 28 haftalık oldum zaten. Özellikle aradım söyledim doktorun numarasını vermek için. Sağlık bakanlığı yasakladı dediler bende bir iki ısrar ettim malesef dediler sonra tamam deyince sağolun anlayış için demişlerdi. Böyle bir şey varsa hakkımı helal etmiyorum yani 🙄
Minikbalpetegim irem-52 amin inşallah canım Allah sizin de gönlünüze göre versin 🙏 ben 30 aralıkta kan verdim 6 ocakta sonucum geldi. Bu sabah da doktorum arayıp cinsiyetini söyledi ☺️🌸
irem-52 Minikbalpetegim maaşallah sağlıkla gelsin annesi ♥️ Peki sonuç nereye geliyor adrese mi mail olarak mı