Htckbra0716 papatya-0 Bende cuma günü sabahtan idrar testiyle öğrendim sabahtan sağlık ocağına kan verdim ve gün çıkışı 5 gibi sağlık ocağından hemşire arayıp pozitif sonucunuz diye haber vermişti 🤗
mrvsrcn papatya-0 kuzummm çok sevindim tebrik ederimm çok sevindim, benimde 17.günüm hala regl olmadım pazartesi regl günüm olmazsam bende yenileyeceğim testi
papatya-0 mrvsrcn canım sakın üzme kendini bak benim çıktı bende 15.gun negatif olunca beklemiyordum erken gebelik testi yaptım altta çok belli üzülme İnşallah sende de miniğin vardır 🥰😍❤️🙏
myangelson papatya-0 gördüm resmi canım hadi kan ver sağlık ocağına git hemen öğleden sonraya çıkıyor bazıları 🙏🏻
mrvsrcn papatya-0 inşallah kuzum benim 14.gün kan negatifti ama 2.15 çıkmıştı ama iki gündür belim çok fazla ağrıyor resmen oturup kalkamıyorum tutulmuş gibi bir de hafif bulantım var, onun dışında bir belirtim yok göğüslerimde falan
mrvsrcn papatya-0 ay kuzum resmen vaar, koş kan ver acile git. Çok sevindim inşallah her şey sağlıkla gönlünce ilerler 🥰🤲
papatya-0 mrvsrcn benimde sadece ara ara karın ağrım var birde bugün ishal oldum sadece bu kadar adet olmayı bekliyordum 🥰🙏
papatya-0 mrvsrcn amin amin canım rabbim seninde yüzünü güldürsun nerde evlat isteyen varsa hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olsun kan verdim bakalım 🥰😍
DefCan01 papatya-0 keşke sabah sağlık ocağında direk verseydin. Rabbım gönlünüze göre versin insAllah 🙏
papatya-0 DefCan01 eşim geç gitti ise canım ondan saat öyle böyle derken geçti 😅 ama olsun özelde verdim artik