Hanımlar günaydın şuan o kadar değişik duygular ki ben bu ay çatlatma iğnesi oldum klomen kullanip salı günü iğnenin 15.gunu adet tarihimdi sabah test yaptım ve kocaman negatifti öyle olunca umudum kesildi çünkü hiç bir belirtim de yoktu neyse dedim bekle bugün adetim gecikmesi 2.gunu ve adetimin gününden beri karın ağrım var sadece ara ara olan girip çıkan bugün sabaha karşı rüyamda iki tane test yapıyordum ve ikiside anında pozitifti uyandım ve o kadar mutlu oldum ki rüyada bile dedim test yapayım ama elimde çok gitmiyor biryandan sonra dedim yap nolcak biliyorsun zaten negatif çıkabilir kizlar ben yapar yapmaz çok hızlı silik bir şekilde çizgi çıktı 🤫 ben şok yeni uyandigim için gözümde bulanık bulanık hemen gözümü açtım baktım ve orada çizgi var hemen fotoraf çektim 5 dakika olmadan bakın bakalım 😍
[https://www.hizliresim.com/59d9t91](https://)