Sellmaseellma hayalperest2310 bencede kıskanıyorlar bazen eşim bana sen çok şanslısın biliyormusun diyo niye diyorum bebeğimizi karnında taşıyorsun her hareketini hissediyorsun bağ kuruyorsun dedi bazen de söylüyor bunu bi kerede iç çekerek söyledi dedim hayırdır senmi taşımak isterdin 😂😂 bende hissetmek isterdim sadece dedi bende elimden geldiğince elini karnıma koyuyorum hareketlerini hissetsin diye
Kbraylmz1 Sellmaseellma ya o kuzucuk zaten minicik yerde bende bazen ittirirdim hatta gece yatağa girdiğimde uyandırırdım karnımdayken babasına hareketlerini hissettirirdim tabi sonra çok pişman oldum bunu her gece yapınca bizim minik hanım doğuncada her gece benim uyandırdığım saatte uyanır oldu 😂😂
Sellmaseellma Kbraylmz1 yaa 😂😂😂 ben gündüz dokunuyorum gece gece uyusun diyorum allahtan gece 12 1 givi yatınca sabaha kadar hareketi yok paşamın uyuyor maşallah gündüz terör estiriyor😂😂
Btlklnc Sellmaseellma hahhah aynı benım eşimmde böyle rahat bırak cocugu diyor😂😂 hosuma gidiyor hareketlerı
Buse-ozdmr Sellmaseellma benim eşimde öyle bebek bir yerde toplanıyor arada veya bir yerinin dayıyor bende ellıyorum elleme cocugu der kızar😅
Angelmom_ Bizimde kaynana öyle, ne zaman dokunsam hareket etsin diye elimi gezdirsem ay yok gözüne gelir biyerini oyarsın ay çöker bir yeri gözü çıkar diye soyleniyor malmal
Cayvarmiya Sellmaseellma komikler ya 😂bu kadar düşünüyorsan her şeyi duyuyo beni üzme gezdir romantik ol bebek de mutlu olsun diyorum bende 😂😂